Gdy wykonujemy pracę w domu, na przykład jako informatyk, dziennikarz, architekt, czy księgowy, musimy zorganizować sobie ciche, spokojne i wygodne miejsce do pracy. Możemy wstawić swoje biurko do sypialni lub salonu, lecz o ile to możliwe, lepiej, abyśmy mieli oddzielny gabinet. Najważniejszą rzeczą w gabinecie, poza biurkiem i komputerem, jest wygodny fotel, w którym będziemy w stanie spędzić kilka, a nawet kilkanaście godzin w ciągu dnia. Warto też pomyśleć o regałach na książki, o szafkach na drobiazgi, ewentualnie o fotelach dla osób, które mogą nas odwiedzać w gabinecie. Pokój do pracy powinien być ciepły i przytulny.
Dlatego też musi się w nim znaleźć grzejnik lub piec, a ponadto solidne, szczelne okno. Warto też zadbać o odpowiednią ilość tlenu w gabinecie poprzez wstawienie do niego kwiatów doniczkowych. Bardzo ważną rzeczą jest też dbanie o porządek. W czystym i uporządkowanym pomieszczeniu o wiele przyjemniej się pracuje, na pewno też łatwiej znaleźć potrzebne nam książki czy dokumenty.
Wpis zawdzięczamy: